Lite för mycket info...



"Hej.
Jag är ganska ny medlem här och hoppas att jag ska inte stanna alltför länge.
Mitt liv går ut på att jobba som anställd inom äldreomsorg, samt driva ett företag där jag säljer import varor inom kläder och mobil tillbehör via nätet och till olika post order företag.
Jag bor bra, har 4 rum i min Radhus på hela 104 kvm. Lugnt område barn vänligt är det också.
Har en pojke som är 9 år nu som bor hos mig varannan vecka, trots att han är inte riktig min, så har han ingen annan pappa och ser mig som hans ända pappa och jag älskar honom väldigt mycket. Jag har haft honom ändå från när han var en liten pojke på några månader, så det känns även för mig att han är min.
Är separerad nu sen några månader, har bra kontakt med min ex sambo i form om hur vi gör med pojken eller om vi vill byta veckor.
Är en snäll person, hjälpsam för andra, skrattar mycket och känner mig ofta i centrum på jobbet och även när festen är igång.
Om jag får bestämma så tar vi och stannar hemma Fredag kväll, men vill du gå ut, så är det ingen Problem. Jag tittar gärna på film gillar besöka Bio men film hemma är också bra.
Har allmänna intressen, läser då och då en historia bok eller ser dokument program.
Är det Fotbolls Europa Mästerskap då ser jag några matcher, men absolut sover inte framför tv,n
Jag röker inte, men tar gärna öl eller vin. För mig spelar det ingen roll om du röker eller inte.
Söker dig kvinna, som i första hand vill starta ett förhållande, bo tillsammans och kan tänka sig att skaffa barn. Jag är inte svenskt föd men har bott här sen jag var barn så jag känner mig som svenskt.
Jag har inga önskemål hur min kvinna skal vara, men jag ser gärna att du kan och gillar klä dig som en kvinna när det känns rätt.
Hoppas att du finns och vill svara. ev mobil är: 072-xxxxxxx
or my e-post: [email protected]"

-Man, 35



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0