När google translate inte riktigt funkar



"Jag är en ungrare som bor i Budapest och inom 39 år en självständig kille.
Vi valde denna svenska dejtingsajter, eftersom mina släktingar bor i Sverige och sa så många vackra och bra, något typ av person jag är Ilyes som dig där. Så nästa Sommer Ttranas släktingar som bor i sjön, tillbaka till något fantastiskt.
Så jag verkligen inte, tyvärr, deras konsekvenser hemma med min partner så långt, så detta är en dejtingsajt titta runt. När jag såg din bild verkligen gillade, jag hitta dig vacker kvinna, jag skulle älska om megismerhetnénk varandra. Jag vill ha en trevlig romantisk emotionell koppling och se om det utvecklas mellan oss. Jag vet avståndet, men allt kan övervinnas, och om du kan utveckla något mellan oss, gav en av oss upp sitt land, sitt arbete i hela sitt liv för en annan. Skriv mig en så vacker kvinna vill inte förlora för evigt:), och dessutom, varför skulle en sådan charmig, älva, sexig kvinna män utan :)...
Även så mycket om mig själv, 168/67 kort brunhårig blåögd man.
Om du vill veta mer om mig, skriv ett meddelande här eller e-post [email protected] kan skriva, men jag satte mitt Skype-namn är, och det är xxxx 
Jag vet inte svenska, men med hjälp av en översättare jag skrev till dig, men jag hoppas du kan ta din uppriktiga ord.
Jag kan skicka bilder via e-post.
Jag ser fram emot era vänliga brev av bekanta i hopp om mer.

Hälsningar"

-Man, 40 år



Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHA!!

2011-12-20 @ 12:26:36
URL: http://showjumper.se
Postat av: Fredrik

haha.."en trevlig romantisk emotionell koppling"..

2011-12-20 @ 12:28:10
Postat av: Anonym

stort!

2011-12-20 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0