Tomt hemma utan dig



"Hejj sweetheart! Jag vill gärna lära känna dig. Ja, vem är jag? Jag är ärlig, jätte snäll och omtänksam kille som bor i gbg. Jag är utbildad elektroingenjör. Jag jobbar på dagarna som ingenjör och på fritiden är jag med familj och vänner. Jag har vart singel ett tag nu efter ett 4 år långt förhållande. Jag är trött på att vara singel och väntar på turen att träffa den rätta. Man kan säga att jag är en förhållandekille. Jag ser gärna framemot att bilda familj, resa, skaffa barn och leva familjelivet. Jag hoppas att jag dig en liten bild av mig och att vi kommer att höras av.
Hör gärna av dig vid intresse så får vi se vart det leder.
Tomt hemma utan dig ;)
Krammmm"

-Man, 31




Kommentarer
Postat av: Putte

Krammmm?

2011-12-16 @ 11:31:57
Postat av: jonna

Är inte typ bilda familj, skaffa barn och leva familjelivet alla samma sak :P hahaha

2011-12-16 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0