Undrar vad du är för person / tjej



"Halååå ! **
Hej du, fröken fin!
Kul att hitta dig här
Vem är du?
Hur är det?
Blev nyfiken och glad när jag såg DIG här.
Undrar vad du är för person / tjej.
Vad har du för intressen? fritiden? Vad Jobbar du med?
Vad fin och söt du ser ut på ditt foto. fina ögon.
Kul med nya intressanta och trevliga människor.
Nice att skriva o maila ett tag, men inte i 100 år.:-D
Att träffas irL är det bästa.Då vet man om man trivs.
Träffas,ta en fika och prata, ha trevligt. why not? En kul o spännande träff. Vill du?
Jag är ju lite nyfiken på dig. Du verkar ha en skön stil.
Man måste ju våga för att vinna.
skriv till min privata hotmail. Lättare att prata där.
Som sagt, är lite nyfiken på dig. Hör av dig. Kul.
maila mig .kul med intressanta samtal med en ny vän.
Kram på dig.


Vad har du för e-mail adress?

Hotmail? yahoo? gmail?.. kan jag få den tack."

-Man, 35



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0