Hej min gode vän



"Hej min gode vän, Hur mår du idag? Jag hoppas att du mår bra och väl för mig jag är Ok , mitt namn är missa glädje Jag såg din vackra profil idag och jag älskar verkligen det som är anledningen Jag skriver detta meddelande till dig, Kan ni vänligen skriva och berätta mer om dig själv, här är min e-ID så fort jag får från dig Jag blir glad för att svara tillbaka med mina bilder, Min speciella hobbies ingår litteraturläsning , simning, tittar på film och umgås med goda vänner. Ta hand är glad över att vara din vän."

-Kvinna, 26



Kommentarer
Postat av: Signe

Hahaha, har dom använt google translate på den? Det verkar nästan så, eller råkat komma åt någon shuffleknapp och möblerat om bland orden. :)



Kul blogg! Tar mig tillbaka till då jag hängde på dejtingsidor, vad mycket kul man fick läsa!

2011-12-06 @ 11:35:27
URL: http://bjornholdt.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0