... Lite för LÅNGT mail =)



"Gó kväll =)

... Jag är "ny" här o jag hoppas finna den "rätta" som man kan dela sitt liv med! Jag är verkligen trött på att vara singel nu =( Vill ge internet värden en chans =) Hade varit underbart att hitta den stora KÄRLEKEN, man har så mycket roligare, trevligare o mysigare om man är två, allt blir ju dubbelt så roligt =) Man måste ju våga för att vinna här i livet... =)

... Lite fakta kan du få från mig, svårt att beskriva sig själva =) Jag är en seriös o ärlig kille till 100%, ärlighet o tillit är nummer ETT för mig, jag är trevlig, romatisk, charmig, social, positiv, gó och glad, öppen, söt, lite små "galen" kille, men på ett positivt sätt... =) Jag har MYCKET humor.. Haha.. Jag har ett stort HJÄRTA av GULD som jag kan dela med dig, låter det som kille du leter efter sötis? *hoppas* ;)

... När jag hitta dig här, kunde jag verkligen inte släppa min blick ifrån dig.. WOW.. Du verkar vara den tjejen som jag söker, vill ha o dela mitt liv med, min "magkänsla" säger så, o den litar på ;) Jag vill dela min glädje, sorg, lycka o kärlek med, ja ALLT som ingår i ett förhållande vill jag dela med just dig ;) Du är f-n mega snygg, söt, fin o otroligt vacker tjej ;) Du verkar vara en gó, mysig, trevlig, snäll och härligt tjej på alla sätt och vis ;) Dig hade jag velat vakna upp till varje morgon, o ligga sked med hela natten lång... ;) Med andra ord är du en SKÖNHET som dina föräldar har skapat ;) Skånes egen lilla Prinsessa ;) Ja, listan kan bli hur lång som helst =)

... Jag är ingen data el mail kille, jag har verken MSN el Fb, inte lönt att fråga mig efter det =) Jag kommer INTE vara inloggad ofta här  (max 1 gång i veckan) Känns det bra för din del när du läst detta mail *hoppas* ;) Så tveka inte en sekund, utan sms:a mig direkt, så får vi se hur det slutar, mitt mobilnr är: 0762-XXXXXXX! Om jag får ditt mobilnr, så kan du lita på mig till 100% LOVAR & SVÄR att jag INTE kommer att missbruka det!

Ha det kanon bra, ta väl hand om dig & jag önskar dig en 3:vlig 1:advent!
Hoppas vi snart höres & ses ;)

Puss & kram"

-Man, 37




Kommentarer
Postat av: Martin

Vafan, har han käkat adjektiv till middag?!

2011-11-28 @ 19:51:58
Postat av: Tina

Särskrivningar deluxe! Och sjukt creepy!

2011-11-30 @ 23:28:21
Postat av: Anonym

Martin: HAHA! Nästan roligare än inlägget i sig

2011-12-03 @ 17:26:44
Postat av: Sofia

Hahahahahaha Detta mailet har jag fått! Det sjuka är att jag fick det tre söndagar i rad. Den tredje söndagen blev jag förbannad och skickade tillbaka till honom och skrev att han skulle lägga ner.. och undrade varför han skickar exakt samma mail tre gånger och om han trodde att han ska hitta någon tjej med detta patetiska mail. Fan alltså det finns många läskiga människor på de där sajterna... jag har lagt ner det nu! =)

2011-12-06 @ 11:03:22
Postat av: Catharina J

Haha, företagsam grabb! Jag har fått precis exakt samma mail! " Skånes egna lilla prinsessa" Give me a break...Nätdejting e ett skämt, vilka jäkla typer de finns! Jag har helt lagt ner de, tror inte man hittar vettig kärlek på ett nätdejting sajt. Mkt har man fått läsa & många skratt har man fått, alltid nåt!

2011-12-08 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0