jätte finn



"jätte finn wowwwwwww ta hand de dig"

-Man, 28



Kommentarer
Postat av: M

Hoppas man själv inte hamnar är då ;P

nä så faligt skulle det ju inte va, utan mer roligt att du gör en sådan här blogg :)

Kan bjuda på en själv som jag skrev till en tjej som besökte min sida ett par gånger tills jag skrev:

Intresserad eller glider bara allmänt förbi och hoppas på att jag ska ta tag i din arm och säga Hej! Du verkar va en jordnära och trevligt kvinna som ser ut att trivas med sig själv och det livet hon lever, men det skulle väl va mysigt att ha någon som gillar att ta en hundpromis i höstsolen och sparka i alla lövhögar på vägen ;)

Hoppas allt är bra med dig iaf och vad har du för hund?

2011-11-16 @ 21:38:51
Postat av: Jessica

blir fan mörkrädd över antalet retards i denna värld.

2011-11-16 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0