Nu låter jag som en mes propp



"Hej, vad ska man skriva till en så vacker tjej. gillar hur du ser ut, men din fräknar. Älskar dina fina ögon, så söt. Inte offta man sen en så vacker tjej.
Söker också efter det eller kärleken. Tycker om din presentation, tror att två e bättre en en. Att förhållande bygger på ärlighet, öppenhet och trohet.
Enligt mina vänner ser jag bra ut! är mån om mitt yttre och innre.

Är en svensk kille på 36, ser bra ut, har bra klädstil, luktar gott. Är inget för att strula runt, vill träffa någon.
Bor i en 2:a
Är trogen, lojal och snäll.. Nu låter jag som en mes propp men det är jag inte. Tränar thaiboxning 1-3 ggra i v. Annars träffar jag vänner och lagar mat. Tar ett glas rött till maten men e ingen stor drickare. Är inte svartsjuk, utan tror att man bygger på förtroende.
vill du prata finns jag här. får du mitt hjärta så har du det för alltid.. Men det är bara en som får mitt hjärta.
Jag är trogen,snäll,omtänksam.
Kram"

-Man, 36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0