mina halv vilda dammråttor - Presentation



"Tjena hejsan ny här hmmm vet inte hur jag ska börja...........
jahaaa .. ok då kör vi !!
1. ålder ? == Ehhh... *skrapar mä foten* ok då 38
2. bor ? == I Stockholm City öhh ?
3. bor med / i ? == Bor i en 2:a med mina halv vilda dammråttor.. de e så söta när de lärt sig jaga..
4. civil status ? == Knäpp.. jaha ni menar så .. ok öhh dejtar i bland typ.. ingen som klarar av att hantera mig.. hä hä för sprallig typ ..=)
5. gör ? == Jobbar just nu som sälj konsult eller nått.... de kommer till mig när dom behöver något o jag säljer nått dyrt som nästan funkar till dem .. hä hä .
6. tycker om ? == Mammas köttbullar =), att bli masserad (nej inte av en fet tysk som heter Helmutt, utan av nån söt tös kanske...=P), att gosa å så.. , att laga mat till fler än mig själv.. är definitivt ingen kock men det brukar gå o äta.. , ehh ja .. gillar ju sex åxå men det gör väl alla?! eller? Ja o så nya glada människor, destå fler man lär känna detså bättre förstår man världen .. ehhh tror jag .... ja jo de tror jag..
7. tycker inte om ? == Idioter .. jag hater idioter .. de finns överallt och de håller på å ta över världen.. , att bita i folie .. ( GAHHHHHHHH! !! ! ! !) o så de vanliga drabblet med krig o jävulskap.. å sånt..
8. Personlighet ? == Ehh Glad .. nästan alltid glad.. o pigg o sprallig o öppen tror jag.. envis som ett troll e jag åxå. kanske eller nej jag ÄR nog rätt impulsiv.. hä hä .. viljestark e ja ju när de e något jag verkligen tror på..
9. Familj ? == Mamma, Pappa, 1 en bror... tuff uppväxt jag vet..
10. längd / vikt? == nä men va e de här för frågor?? Ok da blotta 1.71 från marken och väger typ mellan 65-75 kg typ eller nått... ( vet faktiskt inte eftersom jag inte har någon våg)
11. måtto ? == ” I don’t suffer from insanity, I enjoy every minute of it ! ”

-Man 38



Kommentarer
Postat av: Fredde

Vilket jävla riks-UFO! Samma mognadsgrad och skrivförmåga som en 10-åring.

2012-01-24 @ 19:22:48
Postat av: Sofia

Rökt på?

2012-01-25 @ 08:04:58
Postat av: Linn

Oj, undrar varför han är singel? Verkar som en jätte bra kille!



Nä, men allvar nu, det där är ju bara tragiskt. Det hade varit en kass presentation även om han varit 28 eller 18 också.

2012-01-31 @ 16:03:20
URL: http://thirteendays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0