mvh din slav aspirant



"Jag är en 39årig trevlig,artig och omtänksam man med ett annorlunda behov, ett behov som är starkt, nämligen att få bli slav för en kvinna. En slav som betjänar dig med allt du vill, från hemmatjänster till shopping,intimt till ekonomiskt...

Jag har ett prestigefullt jobb och aktiv fritid, seglar och reser en hel del, men ofta ändå är jag hemma i Stockholm och drömmer om att få vara på knä framför en fin kvinna som du, med en gåva i handen väntande på att få betjäna hon som äger mig...vara hennes slav. Ikväll? Jag bör betjäna dig med vad?

... jag vill belöna dig rikligt om du kan tänka dig att utnyttja mig, det är sååå viktigt för mig, men är fullt medveten hur kontroversiellt det är. Förlåt!

Hoppas du inte blev arg för att jag var så öppen med dig Lady XXX, jag skulle verkligen göra allt för dig. Detta lät säkert galet, men men, vad kan man göra åt sin läggning, hoppas du vill dra nytta av den, kräva att jag shoppar dyra exklusiva underkläder till dig, Lyx som du förtjänar... ditt ord är min lag.

mvh din slav aspirant"

-Man, 39



Kommentarer
Postat av: Putte

Haha, hysteriskt rolig blogg. Ja skratta mig harmynt. Ge mig mer!

2011-12-02 @ 13:35:31
Postat av: Madde

Den mannen kan du skicka till mig så ska han nog få bli ägd minsann!

2011-12-03 @ 13:40:27
URL: http://madzter.blogg.se/
Postat av: Thnmn

"....Lady XXX" Hahahahha

2011-12-03 @ 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0