MUSLIMSKT lagd



"Du får ursäkta om jag är in och läser på din profil några ggr, men jag har inte fått ihop det jag läste, och nu ser jag ju varför Smiling :)
Jag tyckte att du skrivit att du är MUSLIMSKT lagd, och därför vill leva livet..och det fick jag inte alls ihop med hur jag uppfattar muslimer...
När jag nu sedan läser igen , och lite mera noggrans så ser jag ju att det står MUSIKALISKT lagt, och då fattar jag vad rock n´rollen hade med det hela att gör...
HAHAH!
Ville bara säga det Smiling :)"

-Man, 34




Kommentarer
Postat av: bella

hihihhi :D

2012-04-05 @ 08:46:58
Postat av: eddie

hrhrhr



Notera bara att längst ner i inlägget "Stalking much" så har du missat att cencurera namnet på snubben!



2012-06-02 @ 09:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0