ligger i en separation :(



"Hej du :) Hoppas att allt är bra med dig :)
Själv så är allt bra förutom att jag ligger i en separation :(
Lite jobbigt är det men men.
Jo nu undrar du säkert varför jag skriver till dig hi hi
Söker ju en vän, mys och bus, saknar det nu när det är sommar :)
Livet ska man ju leva eller hur :)
Jag är 176 cm över havet, 80 kg hockeyträning i kroppen
Gröna ögon och är mellanblond.
Bild har jag i mobilen :)
Låter jag som en vettig kille så hör av dig, bjud över mig på en fika så får man se vad som händer hi hi.
Kram från XXXX :)"

-Man, 37



Kommentarer
Postat av: Bella

"bjud över mig på en fika så får man se vad som händer hi hi. "

Jag blev skitskrajj.

Svar: Ja man får se vad som händer, kanske blir man mördad eller kanske inte. Man vet inte.
dejtmejl.blogg.se

2012-07-18 @ 08:49:30
Postat av: Nicklas Eriksson

Vuxna män som skriver "hi hi" alltså.... brrr!

2012-11-17 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0