eventuellt giftemål..


2012-06-29
"Nu efter lunch åker jag ut till mitt lanställe på Fågebroland Värmdö och firar helgen!! Åter stan på måndag!!

Vad tycker du om kanske en litent date på strömma kanalbar imorgon?

kanske en bit mat?

jag kommer med min båt dig, kanske vi sen kan ta en tur till Sandhamn? Hör av dig.. skulle vara en ära attt få en fin och speciell väsnkap mede dig.. :) eventuellt giftemål.."

-Man, 47

2012-07-04
"Sanhamn imoergon eftermiddag? vill bjuda med dig ut på sol bad och god mat? Love 07xx-xxxxxx"

2012-07-09
"Hej igen, Helt ok man från Nacks som nu flyttat ut till lanställlet på semster strax innan djuröbron på vänser sida från Fåblebro Golf!

Så otrolit nyfiiken på dig! Undrar ifall du kanske har lust att hänga på ut med mig till Sandhamn eller så med min Sea Ray Sundancer och äta lite gott softa vid poolen och gå på after sail? :)

Eller sofat på stugen sola bada i sjön och grilla gott med lite Rose till?

Eller gillar du inte skärgården? :)"

2012-08-13
"familj ihop inom kort? :)"




Kommentarer
Postat av: Bella

"familj ihop inom kort? :)"
Haha desperat?

2012-12-19 @ 08:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0