en kopp kaffe någon gång ... min behandling


"Du är så åkte! Fångad du letar, men det verkar du glömt något. Jag ser verkligen fram emot att läsa en snabb anteckning från dig ... Nåja, kanske efter detta brev.
Även jag letar efter något riktigt, men jag är också hålla ut för det "speciella flicka Den som får mitt hjärta att hoppa ett slag när jag ser på henne i en som jag kan kyssa farväl på morgonen, och.. räkna minuter tills jag kan kyssa henne hello på kvällen. Nej, detta är inte en massa skit ... det är jag.
Hur din sökning kommer ändå? Jag kom precis tillbaka från en resa till Bryssel och sedan Strausberg. Vackra land.
Så jag har varit off line ett tag, men är ungefär nu. Jag kanske kan visa er några bilder över en kopp kaffe någon gång ... min behandling."

-Man, 36

Denna man har redan skrivit fem gånger på engelska, men försökte sig nu alltså på google translate.




Kommentarer
Postat av: Anonym

"Du är så åkte!" = "You are so gone!"????

Svar: Haha, ja du, man vet inte!!
dejtmejl.blogg.se

2012-07-17 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0