Heltenkeltenbusig go snäll kille;) Kanskebittslite;)



"Hej snygging;) Vart helt såld när JAG såg dina vackra, anser att ögonen och utstrålningen säger det mesta om en person:) får hoppas ATT JAG har rätt nu,blir riktigt riktigt nyfiken måste jag säga förutom attjag får en stark känsla att du är en toppen tjej så är du helt underbart vacker!! Och dina ögon får en verkligen att smälta;) ;) Tror att du är som jag och värdesätter de små vardagliga sakerna som är så viktiga :) en rörande hand en blick närhet kärlek;) får också en stark känsla att du är en tjej som vet vad du vill och står med båda fötterna på jorden :) vem är då jag, jag är en mycket spontan kille med båda fötterna på jorden, kommer frånHärjedalen:) har både dialekt och hår på bröstet;) Bredaxlad och muskolös;) kommer frånenstorfamilj med myckekärlek,Bor numeri stockholm och trivssom tusan:) Älskar att hitta på saker hela tiden och rmåstealltid ha någon utmaning;) har nära kontakt med mina föräldrar och syskon:) en viktig del i mitt liv som jag mycket gärna vill dela med min partner:) älskar livet och vad det kan ge. värdesätter ärlighet, trohet och att det finns ömsesidig respekt. Älskar att laga mat, och tycker att i ett förhållande delar man på allt, viktigt att samtidigt kunna ha ett egetliv med vänneroch intressen, men det gör def inget om dessa sammanflätasi bland eller alltid.Älskar närhet och kramar,älskar att ge och få kärlek. Finns inge bättre än kramar;) Annars kan man väll säga att jag är en mycket possitiv och glad människa, lätt att få kontakt med människoroch mycket social:) Heltenkeltenbusig go snäll kille;) Kanskebittslite;) Hoppasdettalåter intressant:) och att vi hörs mer. Och ATT JAG inte skrämt bort dig nu

massor med kramar"

-Man, 36




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0