nyköpt jaccuzzi



"Hallå där tjejen!!

Kommer du ihåg att jag varit inne på din sida förr...? Hur som helst måste jag säga att du har otroligt vackra ögon!! Wow... :)

Ett helt spontant förslag..., vad skulle du säga om att i helgen inviga min nyköpta jaccuzzi tillsammans med ett gott glas vin? Du kanske tycker det är en udda fråga, men det vore bara kul att vara lite spontan och göra något kul tillsammans med dig istället för trist fikadate... ;)

Vore helt klart kul om du hörde av dig...!! :)"

-Man, 36



Kommentarer
Postat av: Fredrick

Han är ärlig och öppen i anslaget... bravo!

2011-12-04 @ 16:59:49
Postat av: Sanna

...håller med. En gång hade jag en kille som i sitt första mail till mig undrade om jag kunde gå på honom med röda högklackade skor och trampa honom i ansiktet! Han var då i alla fall öppen med det och jag skulle ljuga ifall jag inte blev lite smickrad :P

2011-12-09 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0