En uppsats...



"wow! verkligen. okej.. jag är verkligen inte desperat som många tror när man är här på internet, jag har inga problem med tjejer eller något liknande. jag fick tips om denna sida av en tjej kompis hon sa vad jag borde lägga upp för bilder etc jag har verkligen ingen aning. du är den första jag skriver till jag såg dig direkt när jag loggar in så jag provar skriva nu.. haha.

jag är också trött på träffa tjejer på krogen, du vet hur det är, man har alkohol i sig och blabla. jag pluggar just nu! tränar regelbundet och bor på södermalm. jag vill verkligen bara påminna om att jag inte är som alla andra killar här, kan jag tänka mig iaf. inte ett dugg blyg eller något sånt alltid glad öppen älskar folk osv. får höra hela tiden att jag ser bra ut och vart modell i såna där frisör kataloger flera gånger pga mitt hår! ...haha aja nu får de räcka, va långt de råka bli :D hejdå:)"

-Man, 22

Kommentarer
Postat av: Björn

Men 22 ändå... Hit that!

2011-11-24 @ 17:37:01
Postat av: Anonym

Tycker inte det var så långt, det värsta som finns är korta mail "Hej läget?" Då lär man aldrig känna den andra.

Han kommenterar saker från presentationen så han har tagit sig tid att läsa din press och är fortfarande intresserad, han skriver även en del om sig själv vilket ger en dig en bra bild av honom.



Han känns dock lite självgod och ser ner på alla andra på dejtingsiten vilket dock är ett stort minus.

2011-11-27 @ 10:42:42
Postat av: Petra

Nähä? Är det sant, har han varit modell i en frisörtidning för sitt hår!? ;)

2011-12-06 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0