Hur man INTE ska skriva en presentation på en dejtingsajt




"Om Ni som besöker min profil faktiskt tar Er tid att läsa Presentation, Om Mig, Mer Om Mig och Jag Söker så skulle Ni antagligen kunna komma på en hel del frågor att ställa till mig. Många av Er tar nog bara Er tid till att läsa Presentationsfliken och ingenting annat, och då kanske Ni inte kommer på så många frågor att ställa eller så vågar Ni inte ställa frågor även om det finns frågor som Ni skulle vilja ställa till mig. Så hur funkar Ni andra när Ni vill lära känna nya människor?"

-Man, 38




Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kommer på ganska många frågor att ställa till denna man, abra baserat på denna korta text, t ex: har du överhuvudtaget några vänner? Är du medveten om att vi lever på 2000-talet och att det var längesen pronomen skrevs med versal i början? Tycker du att din text bjuder in till fortsatt kontakt? osv...

2011-11-29 @ 10:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0