Kanske "pegga" mig.



"Hej...

Jag vill komma hem till dig och bli klädd i dina tajta jeans eller klänningar och trosor och BH. Därefter vill jag bli din hushållsslav, gärna flera dagar i streck. Du kan låta mig dammsuga, damma, allmänt städa, diska skinade rent, tvätta (efter instruktioner), lyfta tunga saker, springa ärenden åt dig o.s.v. Om du vill kan jag bära en kyshetsgrej så att jag inte kan runka på jobbet. När jag väl får spruta, efter ett väl utfört arbete, måste jag göra det framför dig och sedan svälja hela satsen. Har jag tur får jag "gå ner på" dig eller så känner du för att föra in en dildo eller dylikt i mig då jag ligger fastbunden på sängen. Kanske "pegga" mig.

Du kan smiska/piska mig, ha mig som slagpåse och misshandla mig eller använda mig som möbel. Du kan ha mig i koppel som en hund. Du kan reta mig, förnedra mig, göda mig med fet mat så jag blir kraftigt överviktig och allmänt få ut alla dina mörka, sadistiska fantasier och aggressioner på mig. Jag vill bli din bitch, helt enkeltj.

Vad sägs? Lägg till på "MSN" om du är intresserad. (Inget skämt.)"

-Man, 26



Kommentarer
Postat av: Dominique

Män och deras tendens att skriva noveller om vad de vill att man ska göra med dem... -.-

2011-11-29 @ 07:44:49
Postat av: Linn

Hade en profil på en vuxenkontaktsida en gång, då fick jag minst ett sånt här mail i veckan, dock inte lika utförligt beskrivet gällande slavens belöning. Det finns många människor i världen som har kinky fantasier..

2011-11-29 @ 10:30:57
URL: http://strawberryhips.blogg.se/
Postat av: David

Haha, dagens största garv. "...använda mig som möbel". Träffade du den killen? Bra med städhjälp ju.

2011-12-06 @ 12:53:00
Postat av: Jessica

Detta mail och några liknande har jag också fått många gånger!! Sjuka människa!

2011-12-06 @ 18:11:09
Postat av: Malin

Herregud! Den här stackaren har jag fått mail av med. Är ju nästan att man vill sponsra lite besök hos en psykolog åt honom så han slipper hata sig själv så mycket.

2011-12-08 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0