en slags dator röst



"Du nu googlade jag på ditt namn och herregud min dator fick fnatt det lyste och pep överallt och en slags dator röst skrek stanna Jocke denna donna måste du lära känna hon har missat dej helt och du måste få upp hennes ögon för vem du är ..när man nu inte kan skicka en video på hur stort hjärta med kärlek jag har för den rätte och lite annat smått o gott som mina färdigheter i steppdans och att jojka...så ska jag presentera mej nu ..go o glad ärlig o snäll jordnära o social lekfull o trygg romantisk o kramgo omhändertagande o empstisk....sen en som verkligen tar hand om sin kvinna mycket närht kel o mys... gillar resa mycket ,tränar ofta och mycket, gå ut och käka på nån mysig krog,vara ute på sjön,åka hoj,laga mat ,konserter,...så då bara hålla tummarna och se om fröken vill svara...mvh"

-Man, 42



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0