har pappa bonde utanför Bräcke



"Hej du här har du en seriös reko kille ! Vill du lära känna mig ? Jag är singel efter 16år som sambo och gift. Jag är en bra kille som vet vad jag vill med mitt liv ! Att hitta en ny framtid en ny fru är målet ! Att gifta mig på nytt vore trevligt och att bli gammal ihop såklart ! Hoppas det väcker nyfikenheten hos dig ? Det finns många fina killar jag är en av dom ! Jag gillar fiske jakt naturen har pappa bonde utanför Bräcke. Så våga nu fråga om det du vill veta ! Jag svarar 100% ärligt på frågor hymlar inte ! Jag är öppen rak om allt ! Kram kram"

-Man, 44



Kommentarer
Postat av: emma

Mängden utropstecken hade fått mig att springa så många mil jag bara orkar ifrån den mannen.

2012-01-27 @ 11:34:00
Postat av: jonte

Fast han verkade lite gulligt ovärldsvan ändå.

2012-01-27 @ 19:04:45
Postat av: Fredde

Om du, Jonte, hade skrivit det du skrev på Facebook hade jag helt klart klickat på "Gilla".



Haha, "...pappa bonde...".

2012-01-28 @ 15:19:09
Postat av: Singelmamma

Jag är speciellt förtjust i "det finns många finna killar och jag är en av dom". Om inte annat så väcker det här moderskänslorna å ena sidan. Å andra är det en bild av allt som är fel med dating på nätet.

2012-03-09 @ 22:12:42
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/dejtingme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0