Inte film på VHS då eller?



"resmål + film
Hej!

Har du några större städer inom Europa du gärna återvänder till ?
Parametrar som är viktiga är shopping, mat och dryck, kultur, atmosfären i staden eller landet.

Har du sett några bra filmer senaste månaderna ?
( Antingen på DVD, bio, TV eller via internet )

London trivs jag i och Berlin var en positiv överraskning när jag besökte den 2005. Ångrar att jag inte besökte Berlin under 1990-talet så hade man ju sett mer skillnader mellan gamla Öst-Berlin och nuvarande Väst-Berlin.
Matmässigt är ju Italien, Spanien, Frankrike och Grekland bra resmål, men jag har inte varit i storstäderna där utan sett Mallorca, Kreta, Benidorm och Paris flygplats Charles De Gaulle."

-Man, 40



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0