en go krambjörn



"hej sötnos dina ögon är som diamanter. ditt leende är som en skatt. ditt under bara skrat är som en ängel falde från himlen. när jag ser dig så svimmar jag. mitt hjärta av guld har du tagit ifrån mig. när jag tänker på dig vill jag skäka dig en miljon röda rosor till dig. varje dag o natt tänker jag bara på dig. du gör mig hel o galen. vill att du är mig nära dag o natt. hoppas du vill ringa en go krambjörn som har mycket kärlek i sig kram

vill du ringa så gör det på deta nummer 076xxxxxxxx kram"




Kommentarer
Postat av: Fredde

Känns som ett väldigt personligt och unikt meddelande....eller inte. Ctrl C, Ctrl V.

2012-05-11 @ 17:03:30
Postat av: Lena

Jag tycker det är skitläskigt med nån som "varje dag o natt tänker jag bara på dig"! Och allt detta för att han har sett en bild och läst några rader.. Lite väl tidigt för sånt prat.

2012-06-06 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0